• Siste nytt - 27. august 2018

    Fieldwork: ny samarbeidspartner på brand experience og sponsoraktivisering

    ​Vi ønsker Fieldwork velkommen som ny samarbeidspartner.

    Fieldwork er et kommunikasjons- og eventbyrå som jobber med opplevelsesbasert kommunikasjon for å bygge bånd mellom merkevarer og mennesker. Fieldwork har høstet internasjonal anerkjennelse for sine arbeider og er byrå for kunder som Yara, PwC, Google og Facebook.

    "Vi i Fieldwork er utrolig stolte over å få være Right To Play's samarbeidspartner. At vi får være med på å sikre barns rett til å leke gjennom å gjøre det vi elsker, er en vinn-vinn-situasjon. " sier daglig leder Øystein Johanssen i Fieldwork

    Fieldwork går inn som støttespiller til Right To Play, og vil bidra med å aktivisere og øke verdien av organisasjonens partnerskap samt utvikle konsepter for å hjelpe Right To Play med å nå målene sine.

    Samarbeidet har allerede resultert i at Beachvolley Vikings, ferske europamestere i beachvolleyball, ble signert som ambassadører for Right To Play før sommeren.

    "Samarbeid med næringslivet er avgjørende for at vi skal nå målene våre. Vi ser at strategisk jobbing med både intern og ekstern aktivering bidrar til vekst og bedre kjennskap for begge parter. Vi setter stor pris på å få Fieldwork med på laget og gleder oss til spennende prosjekter som vil bidra til at vi når enda flere barn med kvalitets utdanning.", sier daglig leder Jimmy Vika i Right To Play.

    Fieldwork.jpg

    Fra venstre Marte Strand(Project manager Filedwork), Thora Ingeborg Dystebakken (Event og Fundraising Manager Right To Play), Øystein Johanssen (daglig leder Fieldwork) og Jimmy Vika (daglig leder Right To Play)​

      
Act