Publikasjoner
Vi måler hvilken innvirkning programmene våre har på barn, foreldre og lærere, og vi ønsker å dele vår ekspertise, våre erfaringer og resultater med våre givere, lokalsamfunn, kolleger og beslutningstakere. Nedenfor er et utvalg av våre nylige rapporter, publikasjoner og ressurser. (Vennligst merk at dokumentene er på engelsk med mindre annet er spesifisert.)
- Norad
- NORAD
- Global Report 2017
- Grant Agreement
- 2017 NORAD Baseline
- Global Report 2019
- Global Report 2018
- Resultat
- Improving Holistic Learning Outcomes through Learner-centred Pedagogies in Tanzania - A Schools2030 Research Project
- Midline Impact Summary: PAQE II in Mali (2021)
- Impact Summary: GREAT in Ghana, Mozambique, and Rwanda (2022)
- Midline Impact Summary: EQIE in Ethiopia, Lebanon, Mozambique, the Palestinian Territories, and Tanzania (2023)
- Midline Impact Summary: TOGETHER in Gaza and the West Bank
- Impact Summary: Jam Suka in Mali (2020)
- Midline Impact Summary: GREAT in Ghana, Mozambique, and Rwanda (2021)
- Ressurser
- Play-Based Learning at Right To Play: A Guide to Using Play for Learning and Well-Being
- P.O.W.E.R. Games for Child Development and Learning: A Video Series
- Rapporter
- Literature Review: Examining the Evidence Base for Play and Psychosocial Well-Being in Crisis Contexts
- Policy Brief: Promoting Psychosocial Wellbeing Through the Power of Play
- Retningslinjer
- Our Gender Equality Policy
- Our Safeguarding Policy
- Strategi
- Global Strategic Plan 2024-2026